sobota, 15 czerwca 2013

Urodzinowa kartka dla Oli

 Przygotowałam kartkę dla mojej ukochanej siostrzenicy Oli , która niedługo będzie obchodziła swoje 18 urodziny , a że akurat u niej gościliśmy i kartkę , i "mały " do niej dodatek dostała  wcześniej .
I to jest właśnie ten jeden z moich tajnych projektów :)









Do zrobienia kartki użyłam między innymi wstążki , toteż posyłam ją na Wyzwanie Wstążkowe Frezji






http://projektwagiciezkiej.blogspot.com/2013/06/wyzwanie-wstazkowe-frezji.html




























Ola co prawda oczekiwała kartki z wyszywanką , ale mam nadzieję ,że ta jej się jednak  spodobała . Ostatnio troszkę miałam za dużo innych rzeczy  na głowie , a poza tym i tuszu do drukarki długo nie było , więc i stosownego wzoru wydrukowanego na tą okazję . Za to moja córka już mi teraz zapowiedziała , że ona chce kartkę z hafcikiem . Mam czas do grudnia :) , na pewno się wyrobię :)



Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


9 komentarzy:

  1. No wiec sama widzisz że musisz krzyzykowac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiunia , ja codziennie krzyżykuję,ale takiego tempa to ja nie mam jak Ty :):) .... zresztą pogoda mi nie sprzyja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne warstwy i strzępienia :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna :) Na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka :) Takie warstwowe ostatnio strasznie mi się pchają w oczy ;)

    Pozdrawiam,
    Ingree

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne,podobają mi się i kolory i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna kartka i widzę, że wiedza tutorialowa zastosowana w praktyce :) mnie sie bardzo podobają tej białe rameczki w kartkowych kompozycjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rameczki uwielbiam , ale są jeszcze okrągłe od MS , no ale to już w droższym zestawie , więc długo nie ma szans na zakup :)

      Usuń
  8. dziękuję bardzo wszystkim :) !!!

    OdpowiedzUsuń