sobota, 22 czerwca 2013

Kartka z pink kwiatuchem

Niektóre z Wyzwań są na tyle ciekawe , szczególnie te mapkowe , że  od razu przychodzi mi ochota wziąć w nich udział , chociaż leży  zaczęty haft , nie jeden zresztą , czy  nawet jak czas goni , żeby już któryś w końcu skończyć . Mimo to ja siadam do biurka , wyciągam wszystkie możliwie potrzebne do tego rzeczy  i wtedy dokonuję konkretnego wyboru , konkretnych materiałów i dodatków . Tak było i tym razem , gdzie w roli głównej dziś występuje  kwiatuszek koloru ciemny pink , urwany .... z buta ;) :) :) , przyozdobiony ćwiekiem .





Mapka
Moją wersję kartki , z kwiatuchem pink , posyłam na Mapkowe Wyzwanie Czerwcowe do Magicznej Kartki


 A także na Twórczy Weekend 























Mam wrażenie , że kartka ta podlatuje bardzo pod tą moją warsztatową , z niebieskim kwiatkiem . W sumie to dobrze , bo taki styl bardzo mi pasuje , kolorowo ,warstwowo ....
Zresztą przyznam się szczerze , że przed warsztatami , nigdy nie zwracałam uwagi na taki papier i takie napisy , choć akurat arkusz napisów z tej kolekcji  kiedyś  przez pomyłkę kupiłam . I okazuje się  ,że się jednak przydają :)



Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


6 komentarzy:

  1. Co raz ciekawsze te karteczki Ci wychodzą! Ta jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna aranzacja wszystkich elementow :)Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, dużo warstw i mapka ma interesujący layout.

    Bardzo poprosze o wzmiankę na temat TW

    OdpowiedzUsuń