piątek, 21 czerwca 2013

Spaniel z Lanarte

Lato , lato i wszechobecny upał , ja akurat takiej pogody nie lubię , nawet bardzo nie lubię , no ale niech inni się cieszą kiedy mogą , my bardziej zimnolubni jakoś to przetrzymamy . Bo ja jeśli jestem w ogródku , chowam się  w cieniu na bujaczce pamiątkowej , pod wiśnią , która cudownie osłania przed słońcem . Ale pokażę Wam kawałek ogródka , który bardzo lubię zresztą , w pełnej letniej krasie , przy samym domu . Dzieło poprzedniego właściciela domu i mojej mamy , no i natury , rzecz jasna :) .Gdzie między innymi rozrosło się kiwi , pnąc się na wszystkiego strony , w górę i w bok , zresztą w tym roku bardzo obsypane owocami , oj będzie co pojeść we wrześniu :) . Owoce te są bardzo małe jednak , ale słodziutkie i pyszne .


Kiwi ciągnie się od lewej strony aż do świerku , czyli prawie do samej prawej :)








Pogoda pogodą a ja nie próżnuję i cały czas coś tworzę. W tym tygodniu wpadł mi w ręce stary zestaw Lanarte , kupiony wieki temu , a kiedy tak przyjrzałam się  spanielowi na okładce, od razu skojarzyła mi się moja psotna , choć bardzo mądra  Lusia .







 O tu widać torebkę foliową , którą  psotnicy udało się wyciągnąć , jednak najczęściej na podwórku  leżą jej  liczne pluszaki. Uwielbia je gryźć i niszczyć :)





A to już moje krzyżyki , tylko tyle udało mi się ich zrobić w tym tygodniu , gdyż w międzyczasie inne rzeczy robiłam , mało tego trochę , ale i tak posyłam je do Titanii :) http://titania-wales.blogspot.co.uk/2013/06/sonce-lato-grill-tworczy-weekend-83.html



Powiedziawszy szczerze , nic  z powyższego zdjęcia  nie wskazuje jeszcze na to, że to ma być w ogóle spaniel, toteż jeszcze jedno zdjęcie zestawu  , dla potwierdzenie tych rozproszonych krzyżyków ( teraz akurat wyszywam kolorami, więc jeszcze trochę minie zanim pojawi coś konkretnego ) .





Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


5 komentarzy:

  1. Ale masz super psinkę :) I tą na żywo i tą w zestawie :) Czekam na dalsze postępy :) Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik super, ogród piękny, a psiuni przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny hafcik. ja też lubię spaniele, chociaż sama nie posiadam psa :)

    ps. moge zasugerować coś? :)
    może zamiast całego linka i "posyłania do Titanii" napisz po prostu coś w stylu: linkuję do "Twórczego Weekendu (nr x)? :) o wiele prościej i brzmi jaśniej dla czytelnika :)

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpowiedzi mile widziane,dziękuję :)

      Usuń
    2. dopiero teraz nauczyłam się linkować :) , no co, na początku pisałam ,że technicznie to ja zdolna za bardzo nie jestem ale łapię trochę.... ;) :)

      Usuń