czwartek, 27 czerwca 2013

Moje gościnne wyzwanie

Dziś ruszyło w Scrapowym Pasie Startowym wyzwanie                      WARSTWOWO -URODZINOWA KARTKA Z KWIATKIEM W TLE  , które ja gościnnie zaproponowałam , jak również wytyczne co do zrobienia tej kartki , mianowicie , że  w pracy powinny znajdować się warstwy , mogą być w różnej formie , przynajmniej 3 kwiatki i fragment czegoś z odzysku , np. kwiatki, listki , co tylko przyjdzie nam do głowy :) . Zapraszam wszystkich serdecznie do wzięcia udziału w zabawie :) .
























Użyłam freebies od Olgi Heldwein












 Ta kartka brała udział w konkursie Studio 75  podczas  VI Ogólnopolskiego Zlotu Scrapowego :)





Wczoraj dostałam przesyłkę z dwoma zamówionymi w tamtym tygodniu zestawami , zakupionymi dosłownie za pół ceny  :)  









Co prawda , pierwotnie zamiast słoni , miała być brunetka wg Muchy , ale okazało się ,że tego zestawu już nie było , no to mówię sobie, raz kozi śmierć , poproszę i słonie :) . Miał być również mały gratisik , w formie katalogu DMC , ale trudno , rozumiem to , że zapomniano ,sama mam krótką pamięć :) , więc absolutnie nie mam żalu , tym  bardziej , że zestawy cudowne i słonie również . Te słonie są w zasadzie do kolekcji tygrysków i żyrafek , ale ja je wyszyję jednak dla syna , nie będą więc wszystkie trzy razem wisieć , toteż i oprawa ich może być zupełnie inna :) .

Gdybyście mieli ochotę na co nieco tańszego z Lanarte to linkuję stronę , gdzie można kupić :)


Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz