piątek, 16 września 2016

Kartka z bombką - DT Miszmasz Papierowy

Dziś po raz pierwszy w tym roku, zrobiłam kartkę dla Miszmasz Papierowy z pięknymi miszmaszowymi świątecznymi tekturkami. Na pierwszym miejscu, na mojej kartce, znalazła się Śnieżna bombkawokół której ułożyłam kompozycję z poinsencji, z listków ( gdzie między innymi dodałam Gałązkę z listkami ) i kulek głogu, a w środku niej przykleiłam wesołego bałwanka. Kartka ta zrobiona jest warstwowo, między innymi z czerwonego i białego papieru czerpanego, a na dole przykleiłam Zimowy krajobraz




Scrapy Land Challenge #49




2 komentarze:

  1. Very pretty card. Love the sugared berries and the wood snowflakes. Great charm. Thank you for joining us at Come And Get It challenge. Bunny DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful card, and I love the little snowman charm, Ania! Wonderful wooden snowflakes. hanks so much for joining in our "Anything Goes" challenge at Scrapy Land fortnight. Good luck in the draw.
    NanaConnie GD

    OdpowiedzUsuń