środa, 2 kwietnia 2014

Ślubnie....czyli lift Klaudii Kszp :)


Do stworzenia tej kartki jak zwykle wybrałam wytyczne z kilku wyzwań , nie zapominając o tym ,że to ma być jednak lift kartki Klaudii . Jako , że ja zawsze po swojemu interpretuje te lifty wytyczne są mi jak najbardziej bardzo pomocne, łatwiej mi się wtedy komponouje  kartkę :)))) .






Listki z papieru czerpanego  z Namaste a także  róże na tiulu, pomponiki białe
małe róże, w kolorze bzu  , sznurek woskowany - dziecięcy błękit i  papierowy kwiat  z Lemoncraft .


Lift kartki Klaudii Kszp. posyłam na wyzwania :

Diabelski Młyn Lift kartki Klaudii



Scrapgang Wyzwanie 67 - Scrapgra - START - papier, 11- zielony, 3-kostki 3D, 5-niebieski, 2-koronka, 6-STOP



 Card Mania    CMC# 43 Lace and Pearls -  Honorable Mention

City Crafter  Challenge Week 205 ~ Easter / Spring - Spring -  Spotlight Artists Award

613 Avenue Create Challenge #65 - Anything Goes

Scribleandscrapblog  # 15 - Always Anything Goes

Crafting for all Seasons # 74 Dies and Punches -  TOP 3

Card and Scrap Utfordring # 73 Konfirmasjon, Bryllup eller Baby - Bryllup

MilkCoffee Challenge WELCOME SPRING CHALLENGE!

Bearly-Mine Challenges  Spring















































































Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


33 komentarze:

  1. Szalenie ładna Ci wyszła ta kartka...

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the amazing colors, layers and design elements on your card. It is perfectly gorgeous, bold and yet totally feminine. Thank you for sharing your creativity with us at 613 Avenue Create.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca! Super warstwy :)
    Dzieki za udział w wyzwaniu Scrapgangu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten lift, świetnie wyszedł!
    Dziękuję za wspólną grę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się bardzo cieszę i również dziękuję :)

      Usuń
  5. Oh my word, so cute!!!! Thanks so much for sharing this week at CCCB :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely card. Thank you for joining us at Card and Scrap.
    DT-Kirsten

    OdpowiedzUsuń
  7. This is just stunning! Thanks for sharing with us at Scribble & Scrap, I hope to see you again soon.
    Tina

    OdpowiedzUsuń
  8. Many thanks for joining in our challenge at CFAS, very creative and gorgeous...thanks for sharing...Annie

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks so much for joining in our challenge at Bearly Mine Designs, a very creative project...thanks for sharing...Annie

    OdpowiedzUsuń
  10. This is absolutely stunning!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW, lots of gorgeous layered elements on this beauty, and pretty pastel colors! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała i jaka elegancka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu City Crafter Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudna kartka! Świetny lift, ile szczególików w tej kompozycji, kuleczki pomponowe mi sie podobają ;) Zapomniałam o nich, też gdzieś mam takie, a nie pomyślałanbym nawet że mogą tak super wyglądać w kompozycjach kwiatowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję , a wiesz, że ja do kilku kompozycji przymierzałam się już z tymi pomponikami i póki co tylko do tej kartki mi na razie pasowały, mam nadzieję , że na tej nie skończy sie jednak i będę ich używać częściej :)

      Usuń
  14. very pretty flowers. Thanks for sharing with us at CFAS, and good luck.
    Cindy DT

    OdpowiedzUsuń
  15. What a stunning creation. Saw you card in a challenge and had to come have a look. Love all the flowers. The pom poms look amazing
    Cheers from India
    Dr Sonia

    OdpowiedzUsuń
  16. Virkelig, virkelig, virkelig smukt.....
    Tak for at du er med på udfordringen hos Card and scrap.
    DT Sanne

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny lift :)
    Dziękuję, że pokazałaś go w ramach Cardlift 2014 :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyszła ta kartka :-))) Ślicznie wyglądają te niebieskości z fioletami :-)))

    OdpowiedzUsuń