niedziela, 28 grudnia 2014

Zimowy blejtarmik :)

A to kolejna praca z użyciem tekturek od Craft Fun, ostatnio miło mi było gościć się tam właśnie jako Goscinna Projektantka Grudnia, sporo cudnych tekturek mi jeszcze zostało, więc jeszcze nie jedną pracę zobaczycie u mnie z ich wykorzystaniem . Ten blejtramik zrobiłam na prezent, z najwiekszą gwiazdą z kompletu AŻUROWA GWIAZDKA  :) .




Pomponik Lemoncraft  i papier biały czerpany Namaste :)


Crafting for all Seasons #92 "Anything Christmas BUT a Card"
Craftowy Ogródek "ŚWIĄTECZNY PREZENT"
Digital Paper wyzwanie grudniowe
Allsorts Week 290/291 - Last minute gifts













Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

12 komentarzy:

  1. Pięknie skomponowana praca, aż miło oglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny blejtram :) Faktycznie miło popatrzeć, bardzo mi się podobają te błyszczące dodatki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi Ani! Another gorgeous card from a talented lady! I hope you had a wonderful Christmas, I sure did, but I admit it's great to be back to my craft room! Here's to another fabulous year full of crafts and fun! see you again soon, big new year hugs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, I think I spelled your name wrong! Ania...correct! Long day, have a wonderful new year! hugs :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny :) Super skomponowany i doskonale wykorzystana dekoracja z kryształkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa kompozycja, śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful and detailed work, thank you so much for joining our Last Minute Gifts challenge at Allsorts.

    B x

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny!!!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Digital Paper ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja!!! Ania, jak Ty robisz zdjęcia, że u Ciebie zawsze widać błysk tego co ma się błyszczeć właśnie?

    OdpowiedzUsuń