poniedziałek, 1 grudnia 2014

CMC#61 Favourite Color Combo - GDT Card Mania

Dzisiaj u mnie słodka karteczka, z  pięknymi kwiatami Primy. Karteczka ta zrobiona na wyzwanie Favourite Color Combo dla Card Manii, czyli po prostu ulubione kolory. Jak juz kiedys powiedziałm, w życiu moim kolorem ulubionym jest fiolet ale na kartkach zdecydowanie róż, nie mogło być więc inaczej, że na takie wyzwanie nie zrobię właśnie w różu :) . Zapraszam do zabawy, tym bardziej, że jak zwykle są do zgarniecia nagrody od Hobbissimo  ale i od Crafts&Me.


Papiery Altair Art, obrazek i pomponiki od Lemoncraft i zielony papier czerpany z Namaste :) .


Craft Szafa WYZWANIE#49 - zainspirowana zdjeciem dodałam cekinki i  papier w swiecące kropeczki - odniesienie do refleksów,  tiul i kropki odniesienie do tła 
Szuflada "W ten deseń"- kropki
In the Pink # 58 - Diecuts and Punches...
Sentimental Sundays #235 Lots of Layers


















Na końcu chciałam sie pochwalić juz oficjalnie, że miesiące występów gościnnych w Card Manii przerodziły się w zaproszenie do Design Teamu. Bardzo się z tego cieszę, wręcz jestem szczęśliwa, bo przecież pierwsze wyzwania w jakich kiedyś brałam udział, to byly zagraniczne wyzwania i moim pierwszym scrapowym marzeniem było dostać sie kiedyś do DT Card Manii i jestem, raczej będę już po Nowym Roku. Ale to nie koniec moich marzeń.......mam nadzieję, że się kiedyś spełnią te kolejne...... , chociaż jak zauważyliście, w tym roku wcześniej  już dwa sie spełniły :) .

Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


11 komentarzy:

  1. Przepiękna karteczka!!!Gratuluję z całego serducha Aniu!!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała kartka, piękne detale - bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy

    OdpowiedzUsuń
  3. U ciebie zawsze pięknie... Dziękuje za udział w wyzwaniu Craft-Szafy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne tiule i różowości na chłodne zimowe dni:) Dziękuję za udział w wzywaniu na blogu Craft Szafa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o. wreszcie nie zimowa :D cudna interpretacja zdjęcia :)
    dzięki za wspólną zabawę z Craft Szafą

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycająca kartka :)
    Dziękuję za udział w naszej zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie ciepła karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń