czwartek, 18 grudnia 2014

W dniu Ślubu - GDT Craft Fun

Ostatnio mam przyjemność być Gościnną Projektantką Grudnia w Craft Fun, jest to dla mnie naprawdę wielki zaszczyt i wyróżnienie, tym bardziej, że z tekturkami ze sklepu pracowało mi się bardzo przyjemnie. Co prawda ja nie lubię za bardzo, może nawet nie potrafię robić kartek, gdzie tekturka jest głównym motywem na mojej pracy, bardzo widoczna, w moich pracach tekturki raczej wychodzą spod bukietów, wtapiają się jednak w całość i są bardzo spójne z resztą dodatków. Tutaj użyłam AŻURKOWĄ PARĘ MŁODĄ, która az sie prosiła, żeby ją pokwiatkować :) .



Użyłam róże na taśmie z Lemoncraft i zielony i różowy papier czerpany Namaste :)

Skarbnica Pomysłów  Blig, bling! - wyzwanie grudniowe.

Cards und More Challenge No. 121 - Verwende Neon Farben

































Ostatnio z powodów zdrowotnych musiałam zrobić sobie przerwe od kartek, od postów, dlatego i ten post wstawiam też z tygodniowym opóżnieniem, muszę podjąć pewną decyzję i jednak najprawdopodobniej w przyszłym roku zrobię sobie  naprawdę długą przerwę, chyba latem, w razie co, w stosownym czasie napiszę o tym, jak długą , może parę tygodni, a nawet miesięcy, ciężko mi w tej chwili powiedzieć, póki co dalej działam i robię te swoje karteczki dalej :) .

A teraz cos z tzw.mojej tablicy osiąnięć, też mam tu zaległości i jak się okazało, trochę się tego nazbierało :  Wyróżnienie.AltairArt, TOP 3 Scrapgang , TOP 5 Southern Girls Challenge   i  TOP 5 Aud Sentiments Challenge, bardzo sie cieszę i bardzo dziękuję :) .


Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

6 komentarzy:

  1. Wiesz jak nas oczarować ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz któryś raz sobie na nią patrzę...Fantastyczna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ślicznie- ta kompozycja z kwiatów jest na prawdę piękna i idealne pasuje do tekturki :)
    Mam nadzieję że jeśli postanowisz zrobić sobie przerwę to szybko do nas wrócisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna kartka, jak zawsze :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ fantastyczna kompozycja!!!

    OdpowiedzUsuń