poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Wróżkowa kartka czyli pierwsza inspiracja jako GDT Card Mania :)

Od dziś przez najbliższe 3 miesiące mam zaszczyt inspirować w bułgarskim blogu, nie ukrywam, że jednym z moich ulubionych blogów, w Card Manii , gdzie zostałam zaproszona jako Gościnna Projektantka , za co ślicznie dziękuję całemu zespołowi projektowemu . Dla mnie to ogromny zaszczyt i wyróżnienie.

Dzisiaj tematem przewodnim są Wróżki/ Fairies , zapraszam serdecznie wszystkich do udziału w wyzwaniu w Card Manii, tym bardziej, że można wygrać wspaniałe nagrody od hojnych sponsorów i tak od Emerald Fairies - dwa digi , a od Hobbisimo - 3 vouchery na zakupy o wartości 10 BGN każdy :) .




A oto i moja inspiracja na wyzwanie Fairies :




































Listki z papieru czerpanego i papier jasnoróżowy z Namaste a także papiery Tylko mnie kochaj,  sznurek i papierowy kwiat z Lemoncraft , a także tekturka Magiczne Wróżki 4 oraz stokrotki z Crafty Moly .

Wróżkową karteczkę posyłam na wyzwania :

Crafty Moly #25  "Wiosna, wiosna ach to Ty" - TOP 3

The Shabby Tea Room Week #215 - 'Pastel Goodness'

Crafting for all Seasons #75 Ribbons and Lace

613 Avenue Create Challenge  #68 Anything Goes

Crafty Calendar Challenge Things With Wings


Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


7 komentarzy:

  1. What a pretty card. Love that fairy. Thanks for sharing with us at CFAS.
    Cindy DT

    OdpowiedzUsuń
  2. A beautiful and so stunning creation made for our
    ribbon and Lace challenge at Crafting for all Seasons.....love the gorgous colour combo used...Annie (DT)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a beautiful card! I love the fairy silouete. And it has so many details!! Thank you for sharing with us at 613 Avenue Create.
    Cheers,
    Aurora

    OdpowiedzUsuń
  4. wow!! thanks for joining us at crafty calendar - our new challenge starts this Saturday! Hope to see you back - Kimberly DT

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna ! kolory cudne - prawdziwie wiosenna - dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń