niedziela, 27 kwietnia 2014

Rozaliowe urodziny

Ostatnio robiłam kartkę rocznicową dla starszych państwa, a dziś pokażę Wam jaką zrobiłam kartkę urodzinową dla jednego z nich.

Karka zrobiona znowu z zimnych i cieplych odciemi papieru Rozalia w ogrodzie Studia 75 :) .









Listki z papieru czerpanego z Namaste a także  pomponiki białe z Lemoncraft :)



Urodzinową karteczkę posyłam na wyzwania :

Seize the Birthday  Anything goes
Marianne's Design Divas Anything goes at Marianne Design Diva's- dies : LR0138, CR1201,  LR0150

613 Avenue Create Challenge #66 Anything Goes


Scribble & Scrap #17 Anything Goes

 Aud Sentiments Challenge Blog  #105 - "Use a Birthday Sentiment or the Number 4"











































Dziś dołączam się do Candy do mojej Kasiulki kochanej, czyli Katarzyny G., cudne rzeczy można wygrać i chociaż przestałam haftowć to marzą mi się te zestawiki :) , zresztą zobaczcie sami, macie ochotę wygrać zestawy do hafty to szybciutko zmykajcie do Kasi :)



Ostatnio, rocznicową karteczką, udało mi się wskoczyć jako  Spotlight Artists Award w  City Crafter Challenge , drugi już raz u nich , z czego bardzo sie cieszę i bardzo dziękuję :) .

Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


________________________________________________________________________________________________________

Ta kartka została wyróżniona na blogu Kathy Schweinfurth jako Weekly Picks,  czyli zalazła się wśród, jej zdaniem, 20 najbardziej inspirujących kartek ze świata,  nie spodziewałam się takiego wyróżnienia :) . Dziękuję Kathy :) :) :)



________________________________________________________________________________________________________

14 komentarzy:

  1. So Beautiful! Thanks for playing along over at 613 Avenue Create. Monica, DT

    OdpowiedzUsuń
  2. This is really beautiful! I love all of the wonderful layers. Thanks for joining us at Seize the Birthday!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful! I love all the layers. Thanks for joining us at Scribble & Scrap this week.
    Tina - DT

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your card!! Beautiful.
    Thanks for joining us at Marianne's design Divas

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful! Love the colours on your floral arrangement and all the different textures. Thanks so much for playing along at Seize The Birthday!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful card! I love the layers, intricate die cut and the lovely embellishments. I'm so glad you joined us at Seize The Birthday!

    OdpowiedzUsuń
  7. Really. really gorgeous! So glad you joined us at Seize the Birthday this time!

    OdpowiedzUsuń
  8. I just LOVE your card! I wanted to let you know that I’ve chosen your creation as one of my Weekly Picks and linked back to your blog! Thanks so much for sharing your talent. Kathy at stampsatplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, thank you so much Kathy for choosing my card :) :) :)

      Usuń