wtorek, 25 marca 2014

Z życzeniami :)

A teraz coś co robiłam na trzy wyzwania . Taki kogel mogel twórczy , coś na co miałam ochotę w danej chwili czyli bardzo tekstylna kartka :))))) .






Trzy wyzwania czyli :

- "W marcu jak w garncu" w Namaste , trochę farby, trochę przeszyć, trochę kwiatków





-   "Stitching" w Seize the Birthday , urodzinowe z przeszyciami

- CMC# 43 Lace and Pearls w  Card Mania  ,  z koronką i perełkami

Listki z papieru czerpanego .




















































Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


16 komentarzy:

  1. Podobają mi się te tekstylia :)) Piękna karteczka! Zachwyca mnie ilość różnych detali, które świetnie ze sobą współgrają, tworząc jednorodną całość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest! Nic dodać, nic ująć - cudna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste

    OdpowiedzUsuń
  3. This is a stunning card! So many layers and beautiful additions! Thanks for sharing it with us over at Seize the Birthday!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous card. Love all the layers, lace and stitching, plus the beautiful flowers. Thanks for sharing at Seize the Birthday.

    OdpowiedzUsuń
  5. This is absolutely beautiful!! Those flowers are stunning and I love all the layers. Thanks so much for sharing with us at Seize the Birthday!

    OdpowiedzUsuń
  6. jest przecudna!!!:):)....i pachnąca:) dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna i dopracowana kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniala kartka, przecudne kwiatuszki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i również pozdrawiam :) .

      Usuń
  9. Piękna! Wiosenna, delikatna, urocza, ... nie mam słów...

    OdpowiedzUsuń
  10. What a gorgeous card! Love your details and colours! Thanks for joining us at Card Mania Challenges!
    Mira

    OdpowiedzUsuń