sobota, 22 marca 2014

Dziś inspiruję jako GDT w Namaste :)

Dziś na blogu Namaste ruszyło nowe wyzwanie mapkowe, gdzie ja mam przyjemność  inspirować jako gościnna projektantka . Serdecznie dziękuje za zaproszenie i zapraszam do wspólnej zabawy , nie zapomnijcie jednak, że należy użyć produktu ze sklepu Namaste :) .


Wielkanoc coraz bliżej, wybór tematu był więc prosty, postanowilam, że według tej  mapki , powstanie coś właśnie wielkanocnego .




 A oto i moja inspiracja :






Jako jednej warstwy, a także tło pod jedno jajko, użyłam pięknego  wrzosowego papieru czerpanego, a na listki zielonego ze sklepu Namaste .


I nieco więcej zdjęć :







































Użyłam również pastelowych papierów z UKH Galerry  oraz I-Kropkowych jajeczek :) .


Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


7 komentarzy:

  1. gratki! fantastycznie wyszla kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pięknego i ta cudowna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest śliczna!!:):).....i super świąteczna:) a najbardziej się cieszę z tego, że przypadły ci do gustu nasze papiery:) dziękuje że z nami jesteś w tym wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również sie cieszę ale z udziału w wyzwaniu , z zaproszenia mnie, ze wspaniałej zabawy , a papier rzeczywiscie mi przypadł i to bardzo , szczególnie zielony na listki , oj chyba zagości u mnie na stałe :) .

      Usuń