piątek, 28 marca 2014

Z koronką

Tym razem coś znowu z falbanką koronkową , a jako że to kartka dla osoby dojrzałej już, postanowiłam użyć tu bordowego koloru i ostatniego , jaki mam, cudnego kwiata ze Studia 75, jak również papierów studyjnych, m.in.Rozalii mojej ulubionej. Użyłam też nowego wykrojnika gałązki i powiem szczerze, że tak jak mnie listki się bardzo spodobały, to moim rękom nie bardzo chyba, bo miałam problemy z przyklejaniem gałązek, czyli niestety nic nie polepszyło się w kwestii moich zdrętwiałych rąk.







Listki z papieru czerpanego .


Karteczkę z koronkową falbanką posyłam na wyzwania :

Projekt Wagi Ciężkiej Kwiatowe wyzwanie Mosi

 Card Mania    CMC# 43 Lace and Pearls

Card and Scrap Utfordring # 72 Bruk blonder og/eller bånd - Winner

613 Avenue Create Challenge Anything Goes

Crafts 4 Eternity Recipe Challenge R#169 ~ Special Mums

Southern Girls Challenge  Floral Frenzy ( 8 )



Dzis miałam dosłownie 5 min na zrobienie zdjęć, gdyż karteczka pofrunęła w świat :) , a słońce dziś pięknie świeciło , nie ułatwiając mi pracy wcale , nie mogłam więc zrobić kolejnych , lepszych nieco :)





































Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

11 komentarzy:

  1. Så nydelig kort du har lagd :)
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  2. Virkelig et smukt kort med smukke blonder.
    Tak for at du er med på udfordringen hos Card and scrap.
    DT Sanne

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna!
    dziękuję za udział wyzwaniu PWC.

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, jakie Ty piekne kartki robisz! :) dziekujemy za wspolna zabawe w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  5. So so beautiful! Those 3D blooms are delish and your soft romantic card layout is utterly beautiful. Thanks for sharing it with us over at Southern Girls Challenge Blog for our Floral Frenzy Challenge. Hope to see you for our next challenge. Hugs, Wends x SGC DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Super elegant card, beautifully designed!
    Thanks for joining us at Southern Girls Challenge for the Flower Frenzy this round!
    ¸..• ´¨¨)) -:¦:-¸.•´ .•´¨¨))*((¸¸.•´ ..•´
    Shell in Alaska~ SGDT/Coordinator
    {http://akstamping.blogspot.com}

    OdpowiedzUsuń
  7. this is stunning!! Thanks so much for sharing with us at SGCB!!

    OdpowiedzUsuń