niedziela, 30 marca 2014

Notes dla Pauli


Od dawna nosiłam sie z robieniem notesu , nie miałam i odwagi i pojęcia jak sie do tego zabrać , aż wyzwanie notesowe mnie do tego jakby zmobilizowało. Mój notes ma rozmiar 15x21 cm i zrobiłam go dla córki, z jej zdjęciem , które  tu wyglada,jakby nie patrzył, fatalnie, od razu się przyznam, że przy tak słonecznej pogodzie nie potrafie zrobić nic lepszego :(  . Nie mam też pojęcia , czy notes jej się spodoba, mam nadzieję, że tak i że będzie go używała .






Notes dla Pauli posyłam na wyzwania :

The Shabby Tea Room Week #211 - 'Bits and Bobbles'

City Crafter Challenge Week 204 ~ Take Note

613 Avenue Create Challenge #65 - Anything Goes

A Gem of Challenge RIBBON and LACE (plz use BOTH)

Crafty Gilrs Challenge #14  Anything Goes

Chalk N Stock March Challenge



































































I skromiuteńki tył notesu



Dziś  moja kartka dla babci Heni wskoczyła do TOP 3 w Hobby Cutz Challenge , wow , bardzo się ciesżę i dziekuję :) .


Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

14 komentarzy:

  1. Jak jej się nie spodoba, w co wątpię, to wystarczy zmienić tą fotke w środku i będziesz miała super prezent dla swojej Wirtualnej BFF :) czyli...... Mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a beautiful cover! Beautiful tag!! Thanks so much for playing this week at CCCB :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Your project is beautifully designed. The colors are so pretty. The layers and flowers highlight the photo so well. Thanks for displaying your artistry at 613 Avenue Create.

    OdpowiedzUsuń
  4. Very beautifully crafted! Your composition is fabulous and all the design elements complement each other so well. Thanks for sharing this wonderful project with us here at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana, Owner

    OdpowiedzUsuń
  5. This is one beautiful notebook! I love the details ... Thanks so much for playing along at CCCB!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały notes! Dziękuję za udział w wyzwaniu CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely creation, thanks so much for joining us over at Crafty Girls
    Hugs Donna DT xx

    OdpowiedzUsuń
  8. This is such a pretty notebook, I love your beautiful papers and fabulous details.
    Thank you for joining us at A Gem of a Challenge.
    Pauline
    x
    P.S. I have candy on my blog if you would like to take a look - http://craftingwithcotnob.blogspot.co.uk/.

    OdpowiedzUsuń
  9. A gorgeous creation...thanks for joining us at A Gem Of A Challenge!
    Helen x

    OdpowiedzUsuń