wtorek, 11 marca 2014

Wielkanocnie z ptaszkami

Jak zobaczyłam jajko z ptaszkami, które tu użyłam do tej pracy i papier Usłane Różami , od razu sobie wyobraziłam duecik nieziemski . Czyli kwiatki pocięłam na większe i mniejsze części, po czym przytuszowałam je, przez co pd razu zrobiło sie wyraziściej i popodklejałam małe kawałki najpierw pod jajko a potem pozostałe fragmenciki papieru tam, gdzie było to potrzebne, czyli i pod spód i na wierzch, co oczywiście nadało całości wrażenia warstwowania, ja uwielbiam wycinać takie właśnie fragmenciki papieru i potem bawić sie nimi. Następnie przykleiłam obklejone jajko na papier i uzupełniłam jeszcze kilkoma listkami , pojedynczymi kwiatkami - po prawej stronie jajka i wykończyłam kryształkami. Kartka, uważam, wyszła bardzo delikatna, ja w każdym bądź razie jestem  z niej bardzo zadowolona, a to jak wiecie, rzadko mi sie zdarza :) . Zapomniałam dodać, że w zasadzie, nie licząc beżowych bordierów, jest to moja kolejna kartka zrobiona z jednego papieru :) .





Karteczkę wielkanocną z ptaszkami posyłam na wyzwania :

The Shabby Tea Room Week #209 - 'Spring is Near'

Szmek #13 POWITANIE WIOSNY - W pracy musi znaleźć się min. 5 kwiatów




Crafting for all Seasons Challenge  #72 " Spring into Spring"

Card Mania CMC#42 Something New - all at this card is new, paper, die , egg with birds. lace

Card&Scrap Utfordring # 71 Bruk dies

The Squirrel  and The Fox #65 - Autumn or Spring

Love to Craeate Challenge  #106 ~ Anything Goes

613 Avenue Create Challenge  #62 Anything Goes

My Time to Craft Challenge #238 'Frame It!'










































Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

_____________________________________________________________________

Ta kartka została wybrana jako :

TOP 3 w  Crafting for all Seasons

_____________________________________________________________________

22 komentarze:

  1. Ohh my, how beautiful! Thank you for joining us this week at The Shabby Tea Room :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful! A very beautiful card! Thanks for joining us at Card and Scrap!
    DT Unni A

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze będę podziwiać tą Twoją umiejętność "dodawania".

    OdpowiedzUsuń
  4. Stunning, I adore this, the soft blue tones and the beautiful flowers, with a beautiful frame. Thanks for joining in with us at MTTC. Caz

    OdpowiedzUsuń
  5. Stunningly beautiful card, love the soft tones and frame. Thank you for joining us over at Crafting For All Seasons, Good Luck and we hope to see you soon. Alison xx

    OdpowiedzUsuń
  6. What a beautiful creation! I love all the pretty details!
    Thanks for playing at CFAS this time!
    Good Luck
    Hugs
    Dawn xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely card :=)
    Thanks for joining us at Card and Scrap
    DT-Anita

    OdpowiedzUsuń
  8. What a stunner! Love that detailing and the flowers.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous card! Love all the different elements you used!
    Thank you for sharing with us at Love to Create this week.
    Ruza, LTC Admin/Designer
    Ruza's Craft Corner

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh Wow! Gorgeous! Love the layers and all the lovely details. Thanks for joining us this week at MTTC.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stunning card, love the fabulous embellishments. Thanks for sharing with us at 613 Avenue Create this week
    Hugs,
    Sandy

    OdpowiedzUsuń
  12. Absolutely delightful! Such stylish and elegant creation!
    Thank you for sharing it with us at Card Mania Challenge!
    Smiles, Kaly

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful card just stunning, thanks for joining at The Squirrel & The fox with our Spring/ Summer challenge Hugs Tania (DT) xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Co tu dużo pisać. Jest piękna!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT SZMEKa :)

    OdpowiedzUsuń