sobota, 3 lutego 2024

Pudełko z ramką - DT ScrapAndMe

 Ponownie pojawiam się tu z pudełkiem na ptasie mleczko. Dzisiejsze jest z dużą kompozycją kwiatową, pod którą nakleiłam ramkę z odlewu. Na moim pudełku jest jeszcze więcej świecidełek niż zawsze.....jest koronka z cekinami, fioletowe cekiny, kryształki, przeźroczysty rokail, złote koła i mój ulubiony brokat. 


Tym razem nie wycinałam kwiatów z arkusza, tylko z okładki zestawu Watercolors, a listki z papieru Watercolors 11, z arkusza Leaves 7 oraz Aquarelles-Flowers 1. Dodałam także makramę z arkusza Elements 2 i dlatego wykorzystałam kraftowe pudełko a nie białe, dla odbicia koloru makramy. Pierwszą warstwę zrobiłam z papieru Celebrations Blue 2, gdyż bardzo fajnie zgrywa się kolorystycznie z ramką. Jest to inspiracja dla ScrapAndMe.

Użyłam : 




Pozdrawiam cieplutko
xxx Karasiowa

2 komentarze: