czwartek, 7 listopada 2013

Ozłocona karteczka na 18stkę

Jak kiedyś pisałam u mnie sezon na 18tkę cały czas trwa . W sumie to za prawie dwa miesiące , czyli pod koniec grudnia , będzie ją obchodziła moja Kadziulka , póki co ta kartka jest dla jej koleżanki .

Jest zrobiona z dwóch papierów Rozalii w ogrodzie 01 i Winter 07 Studia 75 , dodałam do niej jedynie wstążkę złotą , tiule i świecidełka małe . No i całość kartki , udartych kawałków papieru , kwiatków , po prostu ozłociłam , żeby nadać wyrazistości kartce . Akurat na zdjęciu ta 18tka odręcznie pisana i ozłocona nie wygląda efektownie , w realu natomiast  wszystko gra :) .






Ozłoconą kartkę posylam na wyzwania :

Get Creative Puccarina's card challenge -  hand write something on your card!! ( 18 handwritten )

Penny's Paper Crafty Challenge # 152 Lots of layers

Imagination Crafts Challenge  # 5 Glitter and Sparkle

LEJ Designer Challenge No. 78 - Monochromatic

Creative Craft Challenges2  # 22  Its only words























Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

---------------------------------------------------------------------------------------------

Tą kartką wygrałam digi w Penny's Paper-Crafty Challenge  :) .

---------------------------------------------------------------------------------------------

6 komentarzy:

  1. Kartka piękna :) Powodzenia na wyzwaniu i zapraszam do mnie www.szufladajustyny.blogspot.com częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Just love the subtle colours in this project. Thank you for joining us over at LEJ Designs, good luck

    OdpowiedzUsuń
  3. This is simply stunning, a beautiful creation.
    Thank you for joining in the LEJ Designs challenge, good luck x

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful creation
    Thanks for joining in this week at Pennys Paper Crafty Challenge
    Hugs katie x

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you for playing to my challenge your card is stunning :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for playing to my challenge your card is stunning :)

    OdpowiedzUsuń