poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Pocztówka z Berlina

Ostatnio byłam  w Berlinie jak wiecie . Co prawda , bardzo krótki  był to pobyt , cztery dni dosłownie , zamiast wcześniej zaplanowanego znacznie dłuższego, pod koniec sierpnia . Ci co czytają systematycznie moje zapiski , wiedzą czym to było spowodowane i czemu tak krótko .

Tę kartkę robiłam od jakiegoś czasu i w końcu tak ma wyglądać ostatecznie , pełna wspomnień , nostalgii i kwiatów .




Posyłam ja na wyzwania :

Scrapki wyzwaniowo #75

Diggi - scrap

Szuflada

CRAFTfan # 18 Pocztówka z wakacji

Deco Kreacje #14 Ulubione miejsce na wakacje

Ruby Rainbow Challenge

Card Mania Challenge

Totally Gorjuss #195

Cute Card Thursday #280

Crafts & Me Challenge

Kreativer Bastel Blog #28

A Gem of Challenge 



































A tu po prawej kwiatek z buta , pamiętacie go może , wcześniej użyłam taki sam do innej kartki  :) . Jeszcze mam ich kilka w zapasie :) :) :) .




Do dziś w Wycinance Wakacyjny zestaw do wzięcia , może ktoś jeszcze zdąży :) !!!


Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

14 komentarzy:

  1. a fabulous card!

    thank you so much for playing along with us at ruby's rainbow challenges!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie kolorystyczne ze zdjeciem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful card! Thanks for joining us at Card Mania Challenges. Good luck and hope you'll join us again.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, ile wartsw :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szufladowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. What a gorgeous card! I love the many layers and all those colors, and the flowers are so fun! Thanks so much for joining us at A Gem of a Challenge this week!

    OdpowiedzUsuń
  6. wonderful card..
    Thank you for your participate in Kreativer Bastel Blog..

    Hugs, Katrin

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudna! ile kwiatków i wycinanek! super~!

    OdpowiedzUsuń
  8. Thats so beautiful!! Thanks for joining us at Kreativer Bastel Blog :) Anja

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Taka mocna i wyrazista, a Berlin dobrze mi się kojarzy :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie - DT DecoKreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam wielowarstwowość kartki - ja boję się spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka jest super. Takie pocztówki otrzymać - bezcenne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CF

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za udział w wyzwaniu DEcokreacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brakuje mi jednak linka do jednego produktu ze sklepu Decokreacje :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe wspomnienia to i piękna oprawa. Super letnie kolory.

    OdpowiedzUsuń