poniedziałek, 23 lutego 2015

Z różowym bukietem - DT Skarbnica Pomysłów

Jako inspirację dla Skarbnicy Pomysłów, zrobiłam kartkę pachworkową z różowym bukietem , z papierów ze Studia 75, dodałam także pączki róż ze sklepu :)


Creaine Challenge Challenge # 45 Knopen op je kaartje

Card and Scrap Udfordring # 91 Alt er lov / Anything goes ♥
Inspiration Destination  Anything Goes Challenge No. 21

























Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

9 komentarzy:

  1. What an amazing card here. So beautiful and delicate make in a gorgeous colorcheme.
    Thanks sooo much for joining the challenge here at Card and Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  2. nice card. Thanks for joining the challenge at creaine. goodluck.
    bye Ine

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja dobrze widzę? Wkomponowałaś szydełkową serwetkę, extra!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. very nice. :)
    Thank you for joining us at Creaines Challenge.

    Groetjes Geesje
    http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous card Karasiowa! Beautiful.

    Thank you for joining the challenge at Creaine Challenges and good luck

    Hugs karin xx

    OdpowiedzUsuń
  6. What a beautiful mcard. Nice details. Thank you for yoing the Challenge at Creaine.

    Hugs, Astrid.

    OdpowiedzUsuń
  7. gorgeous card. love it

    thanks for joining Our Challenge at Card and Scraps

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ogromne ACH!!! Jest przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń