piątek, 13 lutego 2015

Week 7 - All things Kraft - DT Polkadoodles

Dzisiejsza moja karteczka, z okazji imienin, zrobiona na nowe kraftowe wyzwanie w Polkadoodles, jest połączeniem kraftowego papieru z papierem z Winston Deluxe papercrafting CD. Papier udzierany w formie nierównych pasków, przyklejanych jeden na drugi, oddzielony od siebie gdzieniegdzie koronką lub wstążką drapowaną, poza tym na kartce tej ułożyłam bukiet pięknych kwiatów, do którego dodałam kolorowe druciki, suszone liście, sznurek ułożony w charakteretstyczny dla mnie sposób i mały spinacz. Całość wytuszowałam na brązowo.


 Crafts 4 eternity R#213 ~ Two's  -  2 pattern papers
Card and Scrap Udefordring # 90 brug blomster / use flowers ♥
 613 Avenue Create   #110 - Anything Goes
Scrapgang Wyzwanie # 86 - Kolory do pary -  brązowy + różowy

Wednesday's Creative  #300  Anything Goes











































Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


13 komentarzy:

  1. pięknie komponujesz warstwy, niezwykle romantyczna i bardzo kobieca inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  2. Stunning card, love all the layers.xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful card and love all the layers! TFS

    OdpowiedzUsuń
  4. A great creation hun, I love all the layers! Thanks for playing at Creative Inspirations :) xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna warstwowa karteczka. :)
    Dziękuję za wspólna zabawę w Scrapgangu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Creative Inspirations!!! Pozdrawiam Agnieszka DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous; all those layers and all those flowers, just beautiful!

    Thank you for joining us at Crafts 4 Eternity! ~Michele, DT

    OdpowiedzUsuń
  8. absolutely gorgeous as always!

    OdpowiedzUsuń