wtorek, 10 lutego 2015

#26 wyzwanie " Z NUTKĄ CZERWIENI" - DT Namaste

A oto i nowe wyzwanie w Namaste " Z nutką czerwieni " . Mnie się bardzo przyjemnie robiło tą karteczkę, bo miałam cudne róże, przyznacie sami, czysta poezja, te róże jednak nie są mojej produkcji, zrobiła je w całości i specjalnie dla mnie Inka, na samym dole wstawiłam zdjęcie z nią, z tak przyjemnego ale i owocnego spotkania.







Scrap Shop Wyzwanie na luty: Walentynki (3)


Allsort Week 297 - Love is all around
Scrapy Land #11Anything Goes using any brand of die Scrapy Land sells.- Magnolia, Spellbinders ( roses )




































Ta z dłuższymi włosami i usmiechnięta to ja, a ta ruda i bardziej usmiechnięta to Inka - u niej w pracowni :D



Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

6 komentarzy:

  1. Love all the textures and layers to this beautiful card! The roses look awesome! Thanks for playing along with us at Scrapy Land Challenge #11!

    OdpowiedzUsuń
  2. thanks for joining our love theme at Allsorts tracy x

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka i przepiękne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  4. unique and gorgeous! Your flowers and card design are amazing! Thanks for playing in the Scrapy Land Challenge using die cuts! I hope to see more of your pretty projects in the next challenge, too! hugs and blessings, de {Creative Smiles}

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tworzysz! Tak trzymaj :)
    Lubię wpadać na Twój blog i napawać się Twoją twórczością.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłaś z tych podarowanych róż przepiękny, cudowny zachwycający bukiet Ania, kartka jest boska!!!

    OdpowiedzUsuń