środa, 11 lutego 2015

W turkusie ze złotem - DT Namaste

Dzisiaj dla Namaste postanowiłam poeksperymentować z papierem ryżowym, byłam bardzo ciekawa, co też może wyjść z niego. Połączyłam więc papiery z dwóch zestawów, czyli z zestawu Papier morwowy - niebieski i Papiermorwowy - naturalny, na tło dałam zaś Papier morwowy - zielony bibułka i  wyszła ta oto warstwowa, podarta i mega turkusowa karteczka, czyli wyjątkowy prezent na urodziny mojej siostry, właśnie w takim kolorze jaki ona lubi, w turkusie. Jako, że dodałam również piękną ozdobę w formie zawieszki  turkusowo- niebieskiej, która niegdyś była typowym klipsem na ucho, dla spójności kolorów dodałam  niebieski papier pod warstwy. 



Wyzwanie lutowe  Blask i Błysk


Southern Girls Challenge  Sparkle and Shine
613 Avenue Create  #110 - Anything Goes
Card and Scrap Udefordring # 90 brug blomster / use flowers ♥
Scrapy Land #11Anything Goes using any brand of die Scrapy Land sells.- Cheery Lynn 




























Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

9 komentarzy:

  1. Love all the layers of paper and lace on your gorgeous card! I am sure your sister will love it! Thanks for playing along with us at Scrapy Land Challenge #11!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna... i w moich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful card love all the layers and texture --Thank you for joining us at 613 Avenue Create
    Carol DT x

    OdpowiedzUsuń
  4. How gorgeous - and those colors look amazing together! Thanks for playing in the Scrapy Land Challenge using die cuts! I hope to see more of your pretty projects in the next challenge, too! hugs and blessings, de {Creative Smiles}

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh so pretty and so much sparkle and shine. Its just beautiful. Thanks for joining us at Southern Girls.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna - świetny motyw z elementem biżuterii!!!

    OdpowiedzUsuń