czwartek, 23 maja 2013

Czerwona i fioletowa .... i wyróżnienie


                                         
 Dla mnie do tej pory haft to był haft , w formie obrazów , w typowej ramce na ścianie .
Mniejszy czy większy, ale jednak. I może dlatego , kiedy u swoich koleżanek z grupy " haftowej " zobaczyłam kartki  wyszywankowe , właśnie w tym  czasie odkryłam te " inne ", scrapowe , zastanawiałam się więc , jak by tu te dwie formy połączyć :) . I wtedy Needle & Art ogłosiło konkurs  " Zaskocz " na haft , w którym wzięłam udział z dwiema swoimi pracami , kartkami  " czerwoną " i " fioletową " .
         


Ta wersja kartki czerwonej, za haft , otrzymała jedno z trzech wyróżnień


Nieco później zmieniłam jej wygląd , jak dotąd jest to moja ulubiona wyszywankowa karteczka :)

 
























 A tak wygląda filetowa, ale tez już po przeróbce :)                                                                                





















W międzyczasie , kiedy robiłam obie wyszywankowe karteczki, powstała ta, jak się okazuje,
pierwsza  moja w ogóle kartka, po której zostało tylko to jedno zdjęcie :)





Użyte papiery z kolekcji  Fiołki - Galerii Papieru
                                    Herbatka dla dwojga Nr.2 - Galerii Papieru                                       oraz ramki                   Sympatyczny obraz - Stempell & Kartoon
                                    Lustro - Stempell & Kartoon




Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


2 komentarze: