czwartek, 5 września 2024

Pudełko z wiankiem z kolekcji Rustic Christmas - DT ScrapAndMe

 Dziś chciałabym pokazać Wam moją najnowszą inspirację dla ScrapAndMe,  pudełko na ptasie mleczko i nie zdziwcie się proszę, z tego że kolejne moje inspiracje nie będą kartkowe, tylko właśnie pudełka.

Od dzisiaj jest dostępna nowiutka świąteczna kolekcja Rustic Christmas i to właśnie ją wykorzystałam w mojej pracy. 

Pudełko okleiłam papierem Rustic Christmas 06. Na wieku zrobiłam wianek, na bazie chrobotka, na który nakleiłam w niektórych miejscach kawałki sweterka, koronki, ale również i kwiaty. Dodałam też i inne ozdoby, chociażby bombeczki, jabłuszka, naturalne gałązki, pomponiki i sporo świecidełek, w tym różnej wielkości zielone koraliki. Nie zabrakło też i wycinanek z arkuszy : kwiaty i listki - Christmas 20, prezenty - Christmas 21, pierniczki - Christmas 22. Pod wianuszek nakleiłam koronki, które zresztą ostatnio bardzo często używam.








Użyłam :



Pozdrawiam cieplutko
xxx Karasiowa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz