sobota, 15 kwietnia 2017

Trzecia strona mini albumiku - DT Miszmasz Papierowy

Dziś chciałam pokazać Wam kolejną, trzecią już stronkę, do mojego mini albumiku, który będzie powstawał, troszkę jakby w żółwim tempie, taki jakby mały przerywnik od kartek. Ta stronka z dodatkiem różu i zieleni, z moją najstarszą córka i synem,  jest inspiracją dla Miszmasz Papierowy :)
Druga stronka wygląda tak .




Love To Create 
Creative Fingers
Glitter 'n Sparkle
Wednesday's Creative 

Wykorzystałam :Dużą ramkę zawijaskową na bazie kwadratuOkrągłą ramkę z gałązkąKomplet klonowych listków

5 komentarzy:

  1. Śliczna praca!
    Moc serdeczności od serca posyłam dla Ciebie - Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A lovely, fresh looking project! Thanks for entering our challenge this week at Glitter n Sparkle - Vic, DT at Glitter n Sparkle blog x

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewne rzeczy wymagaja czasu i ten albumik z pewnoscia jest jedna z nich. Ale wart jest kazdej poswieconej mu chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous keepsake! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a beautiful card and great details! :)
    Thanks for sharing your creations with us at Creative Fingers!
    So sorry to be late commenting, had many issues in my life lately..
    If you wish to take part, I got a yummy blogcandy :)
    DT Tindaloo

    OdpowiedzUsuń