wtorek, 23 sierpnia 2016

Album dla Kacperka - DT Miszmasz Papierowy

Udało mi się w końcu skończyć album, nawet nie pytajcie mnie, ile czasu go robiłam ;). Do pracy nad nim zabierałam się aż trzy razy :), w międzyczasie zmieniała się koncepcja, na jego wygląd i ozdoby tekturkowe. Album ten - inspiracja dla Miszmasz Papierowy, jest prezentem dla małego Kacperka, synka mojej siostrzenicy. Mam nadzieję, że po wklejeniu zdjęć, będzie dla niego miłą pamiątką na długie lata.

Z góry przepraszam, za tak dużą ilość zdjęć, ale nie mogłam ominąć żadnej strony, ponieważ do albumu użyłam mnóstwa słodkich miszmaszowych tekturek, a także zdjęcia cudnego Kacperka.


















7 komentarzy:

  1. A stunning album..love all the details on your pages and the little guy on the front is adorable.
    Thank you so much for sharing with us at the Southern Girls challenge..

    Luv CHRISSYxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, this is amazing!! What a gorgeous album!! The picture on the front is so sweet :) All of the pages are spectacular!! Thank you so much for playing along at Scrapy Land!! Have a great day :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak sama piszesz długo trwało oklejanie albumu, ale...efekt piękny!
    Będzie piękny prezent!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki, piękne kolorki, niezwykle estetycznie wykonany i pięknie dobrane dodatki. Pozdrawiam. Kasia / DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy! Śliczne kolory i dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  6. nonono, pięknie tu u Ciebie w tym albumie :-)
    Pozdrawiam, Ajgacia / DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń