sobota, 18 lipca 2015

Ślubnie we fioletach - DT Namaste

Nawiązując do wciąż trwającego wyzwania ślubnego w Namaste , przygotowałam kolejną inspirację ślubną, tym razem we fioletach, zresztą moich ulubionych.  Jaką jedną warstwę dałam kwadrat, wycięty z białego papieru czerpanego, ale użyłam także ecru i żółty na serwetki, a takżę zielony na listki.






  • Card and Scrap























  • 7 komentarzy:

    1. Śliczna :) Piękny bukiet!! Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    2. Całość wygląda ładnie, jednak jak dla mnie trochę wszystkiego za dużo. Z drugiej strony, należę do osób, które lubią minimalizm.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. A wiesz, ja też się czasami zastanawiam, czy nie za dużo pakuję, że się tak wyrażę, na te swoje kartki :)))) . Ale u mnie proces tworzenia jednej kartki trwa dosyć długo, bo gdy robię z małą ilością dodatków nie jestem nigdy zadowolona i dokładam, dokładam aż w końcu, czuję, że to jest już to co mnie zadowala :) . Ja też bardzo lubię minimalizm, ale w wykonaniu moich koleżanek, nigdy w moim :)

        Usuń
    3. Śliczna kartka. Czy zdradzisz co to za wykrojnik - ta większa serwetka ?

      OdpowiedzUsuń
    4. A stunning card and detailing .Thank you for joining us at Aud Sentiments challenge good luck Ginny ♥

      OdpowiedzUsuń
    5. Super cute!!! Thank you for joining us at Aud Sentiments, good luck!!! Amy DT

      OdpowiedzUsuń
    6. wawwww så super flot ♥

      10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

      knuzzzz ♥

      OdpowiedzUsuń