piątek, 22 maja 2015

Pudełko do kartki z kielichem

Zauważyliście kochani zapewne, że często dorabiam pudełka do kartek i pokazuję je w oddzielnych postach, otóż tak czasem bywa, że do kartki, którą zrobiłam wcześniej, nie myśląc, że przyda się pudełko do niej, nagle jednak  właśnie się okazuje, że jest ono wręcz niezbędne, więc je dorabiam, ale również niestety jest tak, że po prostu nie zdążę zrobić, jeśli robię coś jako inspirację, obu rzeczy na czas, do czego się absolutnie przyznaję. Dzisiejsze pudełeczko dorobione jest z potrzeby sytuacji do tej kartki.

I wygląda ono tak :






























A to już z karteczką :


3 komentarze:

  1. taki komplet to prawdziwe dzieło sztuki! :) ach, ja również z tymi pudełkami mam wieczny problem. Myślałam, że to kwestia mojego braku organizacji, ale okazuje się, że to całkiem normalna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny komplet :)
    napisz proszę co to za papier, bo bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń