niedziela, 27 lipca 2014

Urodzinowo z fioletem :)

Ta karteczka w zasadzie powstała dlatego, że w końcu chciałam zrealizować swój pomysł na papier Galerii Papieru Usłane Różami II -O1, który leżał od dawna i nie mogłam się coś przemóc, coby go pociąć na czynniki pierwsze. Dodałam do niego Małe kobietki 03, a także Rozalię w ogrodzie 01 i 05, która idealnie tu pasuje, a kiedy jeszcze przyłożyłam przypadkowo piękne irysy  (Tim Coffey Cottage Garden Cool Mix Grand Adhesions -K&Company ), na które do tej pory nie miałam również pomysłu, i mając na uwadze oczywiście jeszcze  wytyczne wyzwań , no i przede wszystkim mapkę, błyskawicznie samo się zrobiło ;) .

Troszkę tu i pogessowałam, potuszowałam brązowym i fioletowym tuszem, coby nadać spójności kartce :) .

Użyłam też klamerki z Lemoncraft :)





Karteczkę wg mapki zgłaszam na wyzwania :

AltairArt  Wyzwanie 2 - mapka




Craft Szafa #40 - VINTAGE - szkło ( kryształki - imitacja szkła), materiał - wstążka, tiul, koronka, coś metalowego - spinacz z metalowym mechanizmem - Wyróżnienie 

Blog sklep-Ewa  #27 - Jagody są mniam, mniam


The Sisterhood of Crafters Die-Cuts and/or Punches





































Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

33 komentarze:

  1. piękna, elegancka, delikatna, kocham detale, wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Another lovely card Anna! You have a wonderful way of combing different colours and textures into something extraordinary! Hugs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie piękna kompozycja!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancka :) Dziekuję za udział w wyzwaniu Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna, dopracowana w każdym szczególe :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna interpretacja mapki! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa karteczka i śliczny bukiet umieszczony na niej :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Altair Alt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie
    super warstwy
    super kompozycja
    dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu-ewa.pl
    pozdrawiam
    Teo

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna kartka z zachwycającymi kwiatami!!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutely GORGEOUS!!! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘DIES and/or PUNCHES’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka :) Bardzo podoba mi się kolorystyka, uzycie gessa :)
    Rewelacyjne warstwy :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna kartka! bardzo mi się podoba ta kwiatowa kompozycja :)
    dzięki za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pani kompozycje zawsze robią na mnie duże wrażenie, tym razem... nie jest inaczej :) Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna praca :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFT SZAFY!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna kartka, wszystko pięknie skomponowane.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń