poniedziałek, 17 lutego 2014

Miłosny lift ....po raz drugi

A oto kolejna kartka z serii , jak to okresliła Ola, czego tu nie ma  ;) . I kolejny miłosny lift zarazem, jakże inny niż ten pierwszy i chodzi mi tu oczywiście o sposób wykonania . Powiem tylko tyle, żeby nie marudzić, że ta dzisiejsza kartka do zliftowania , autorstwa Bligu , wbrew pozorom nie jest  łatwa i było naprawdę ciężko , jak to już kiedyś napisałam wcześniej, wyszło co wyszło , nie będę poprawiać :)))))







Lifcik miłosny wędruje na wyzwania :

Scrapgang lift na luty

Namaste #14 wyzwanie - "Z Miłością"

Card Mania CMC# 40 Love is All Around






























Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


11 komentarzy:

  1. Piękna karteczka. Kwiatów tyle, że wręcz zapachniało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, Kobieto miła! Ty się otrząśnij! "Wyszło co wyszło" - zamknij oczy, otwórz ponownie i zobacz to , co ja widzę. A nie "co wyszło". Ta kartka jest piękna! Moim zdaniem bardzo delikatna, subtelna, różnorodna.... ja Cię diabelnie podziwiam za te wszystkie warstwy i warstewki.... i za to układanie tych różnych przydasi. Mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu , dziękuję , buziaki :). P.S. i co ja zrobię ,że czasami tak mam ;) :)

      Usuń
  3. Wyszło bardzo dobrze i pięknie. Po prostu nie ma co poprawiać :) Tak ma być! Naprawdę śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wyszło! Optymistycznie i radośnie:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie ci wyszła:)....baaardzo romantycznie:) dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to mnie troszkę uspokoiłyście :)))) , ja również Wam bardzo dziękuję :) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna, taka delikatna i słodka :)
    Dziekuję za wspólne liftowanie.
    Pozdrowienia od ScrapGangu!

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja ślicznie dziękuję :) .

    OdpowiedzUsuń