środa, 23 marca 2016

Wielkanocny Exploding box - DT Miszmasz Papierowy

Wielkanoc tuż tuż, dlatego na dziś przygotowałam ostatni już akcent wielkanocny,  a jest nim Box, inspiracja dla Miszmasz Papierowy, we fiolecie, pastelowej zieleni,z mnóstwem kwiatów, jajeczkami i pięknymi tekturkami. W środku boxa, na pierwszym planie, pięknie eksponuje się Ażurowa ramka, a na niej wkomponowałam gniazdko z jajkami, a wokół niego mnóstwo kwiatów. Na dwóch dwóch przeciwległych bokach przykleiłam Baranka i Baranka wielkanocnego z chorągiewką. Na wieczku ułożyłam bukiet kwiatów, w tym duży robiony przeze mnie kwiat, ze świecącymi gałązkami, dodałam także żółte jajeczka Gałązki wiśni.
























11 komentarzy:

  1. Przepiękny Exploding box :) Taki wiosenny i elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle estetyczny i elegancki. Super :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko w każdym detalu piękne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Niesamowicie piękny. Kocham exploding box'y - muszę wreszcie skusić się na wykonanie jakiegoś samodzielnie. Dzięki za udział w wyzwaniu AP!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo, piękne kwiatowe kompozycje. Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny boksik! Dzięki za przyłączenie się do wyzwania w Towarzystwie Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń