wtorek, 15 marca 2016

Popękana pisanka - DT Miszmasz Papierowy

Już miałam nie robić żadnych kartek wielkanocnych w tym roku,skusiło mnie jednak te piękne jajo - Popękana pisanka i tym sposobem powstała ta oto karteczka w różu,z dodatkiem zieleni , czyli inspiracja dla Miszmasz Papierowy.
Tym razem postanowiłam nadrzeć nieco papieru na tło kartki, pod pisankę podkleiłam biały papier, wokół niej ułożyłam bukiet kwiatów, z dużą ilością zieleni, ale dodałam również tekturkowe Wiosenne bazie i listki z Kompletu klonowych listków.














9 komentarzy:

  1. piękna kompozycja! dziękuje za udział w wyzwaniu Świata Stempli!

    OdpowiedzUsuń
  2. A totally delightful Spring creation Karasiowa and perfect for our theme, many thanks for joining us at Allsorts chasllenge this week.

    B x

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wiem, nie wiem... Co ładniejsze pisanka czy kwiaty ;)? Cudna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii. Daga DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful display of flowers, love all the greenery and the pretty roses.
    Great background.
    Thank you for joining our Spring colours challenge this week at Allsorts.

    Kath

    OdpowiedzUsuń
  5. Tekturka sama w sobie bardzo ładna, ale też zgrabnie zaaranżowana w całej kompozycji. Całość wygląda lekko i swieżo. Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Stempli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka, jajo prezentuje się na prawdę pięknie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna pisankowa kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca! Nic dodać, nic ująć. Superowa! Dziękuję za udział w wyzwaniu w imieniu DT Świata Stempli

    OdpowiedzUsuń