sobota, 19 marca 2016

Pudełko - DT Skarbnica Pomysłów

Dziś chciałam Wam pokazać pudełko, na kartkę, albo na prezent, czyli moją dzisiejszą inspirację dla Skarbnicy Pomysłów. Pudełko, które można zrobić w tak zwane 5 minut. Papier częściowo jest udzierany, naklejony warstwowo ( niektóre warstwy przyklejane na kostkach ), przytuszowany na brzegach metalicznym tuszem pigmentowym do stempli. Na ułożone już warstwy nakleiłam duży fragment koronki, podkleiłam wstążkę, zawiązałam ją w kokardę, na którą przypięłam spinaczyk, a pod nią dodałam jeszcze dwa kawałki udartego papieru i pudełko w expressowym tempie zrobione.Bardzo lubię robić pudełeczka z udzieranego papieru, zdecydowanie wolę je robić w taki właśnie sposób. Pudełko obklejone jest papierami Senne Poranki - Odrobina Słońca i Poranne Marzenia.


  • Box Blog (do 26 marca) - Pudełko dla kobiety;  


  • Essy - floresy (do 28 marca) - Magia pudełka;  



  •  613 Avenue Create







  • 12 komentarzy:

    1. Beautiful! Such an elegant way to cover a box top! Thanks for playing along with us this week at 613 Avenue Create!
      Hugz,
      Chana, Owner

      OdpowiedzUsuń
    2. Nietypowo, niebanalnie, bez nadmiaru ozdób - ładnie! Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

      OdpowiedzUsuń
    3. Przepiękne!!
      Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy.

      OdpowiedzUsuń
    4. Niby podarte a jednak takie śliczne. Karasiowe czary! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl

      OdpowiedzUsuń
    5. Fantastyczne pudełko :) Oryginalnie ozdobione :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Śliczne, podoba mi się takie użycie koronki i klamerki. Dziękuję za udział wyzwaniu Essy-floresy!

      OdpowiedzUsuń
    7. Piękny komplet, warstwy i koronki prezentują się świetnie :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Jak widać, by stworzyć piękną i oryginalna prace nie potrzeba ani wielu elementów ani wielkiego nakładu pracy. Liczy się pomysł! Pudełko bardzo ciekawe i efektowne.
      Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu essy-floresy.

      OdpowiedzUsuń
    9. jest niesamowicie piękne i mega romantycznie cudowne! Dzięki za udział w essowym wyzwaniu!

      OdpowiedzUsuń
    10. Pięknie!!! Dziękuję za wspólną zabawę na BoxBlog.

      OdpowiedzUsuń
    11. ale eleganckie! I niesamowicie piękne! Dziękuję za udział w wyzwaniu BoxBloga :)

      OdpowiedzUsuń