sobota, 15 czerwca 2013

Pozdrowienia z Holandii

Do tej pory Holandia kojarzyła mi się , jak zresztą większości chyba , wyłącznie z wiatrakami i tulipanami . Ale gdy pomyszkowałam  nieco wnikliwiej, do historii wręcz , dowiedziałam się dużo ciekawych rzeczy, chociażby o imitujących chińską porcelanę ceramicznych płytkach  i naczyniach  z Delfty . Pięknych , z niebieskimi zdobieniami , mitologicznymi , holenderskimi pejzażami , czy choćby scenami marynistycznymi. Kiedy zobaczyłam właśnie te płytki , postanowiłam , że jeśli mam w ogóle zrobić pracę na wyzwanie o Holandii , koniecznie muszę ich użyć . I tak powstała kartka warstwowa ze zdobieniami z holenderskimi pejzażami . Jak to wszystko się wkąponowało w całość ?  Mam nadzieję , że dosyć czytelnie i ciekawie  :) .

I chociaż nigdy w Holandii nie byłam , to jednak przesyłam Wam pozdrowienia z Holandii :))) .







Posyłam je do Scrapowego Pasa Startowego na  Wyzwanie " Czas na Holandię "






http://scrapowypasstartowy.blogspot.com/2013/06/czas-na-holandie.html




Jak również na Wyzwanie Wstążkowe Frezji :)






http://projektwagiciezkiej.blogspot.com/2013/06/wyzwanie-wstazkowe-frezji.html


















9 komentarzy:

  1. No kochana- nie wiem jak to zrobiłaś ale efekt końcowy jest powalający. To chyba jedyna jak na razie twoja praca w moim stylu :) cudo

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca! Ogromnie dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna praca :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna praca Ci wyszła, jestem pełna podziwu :) Przestrzenność i kolorystyka - dla mnie bajka :)

    Pozdrawiam,
    Ingree

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna.Podobają mi się te warstwy.Sprawiają,że obraz faluje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe te warstwy i bardzo oryginalne :) niebiesko, marynistycznie - czyli to co najlepsze w Niderlandach :)
    super!

    OdpowiedzUsuń
  7. I kto tu mówi że kartek nie umie robić, jak tu takie cuda powstają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję serdecznie za miłe słowa dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń