czwartek, 18 maja 2023

Jedna kartka w trzech odsłonach - DT ScrapAndMe

Zrobiłam kartkę kwiatową - inspiracja dla ScrapAndMe, z dużą ilością wycinanych kwiatów, liści. Oczywiście nie zabrakło koronki, kalki czy udartej kartki starej książki. Tym razem to do malinowych kwiatów dopasowywałam papiery. Na pierwszą warstwę najbardziej pasował mi fragment papieru Grunge Backgrounds 04. Może nie wszyscy wiedzą, ale kolekcja Grunge Backgrounds powstała jako uzupełnienie wielu naszych kolekcji. Te papiery, w większości, są wielokolorowe i zawsze któraś część każdego papieru, przydaje się do tego, żeby gdzieś dołożyć. Kolejne warstwy to papiery z: Celebrations Blue 2 i Dream a Litlle.


**********

Moja dzisiejsza kartka okazuje się, wygląda całkiem dobrze, w trzech różnych wariantach. A że jednak nie potrafiłam wybrać tej ostatecznej wersji, to pokazuję Wam wszystkie trzy. 

To była ta pierwsza 


Ale kiedy naklejałałam ozdobioną już kartkę na bazę, pomyliłam się i nakleiłam odwrotnie haha no i chyba ta odwrotna wersja najbardziej mi się spodobała


Ale poszłam o krok dalej i postawiłam kartkę w poziomie 😅








Użyłam 


Pozdrawiam cieplutko
xxx Karasiowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz