czwartek, 19 sierpnia 2021

Kartka z Vintage Garden - DT ScrapAndMe

 Od dzisiaj możecie zakupić najnowsze papiery Vintage Garden w ScrapAndMe.

Kolekcja ta jest niezwykła, bardzo romantyczna i naprawdę cudna, a kwiaty malowane na nią przez Anię, po prostu zachwycają. Ja już w weekend zrobiłam z niej kartkę, którą chciałabym Wam teraz pokazać - jest to inspitacja dla ScrapAndMe. Tradycyjnie użyłam piękne kwiaty, dodałam trochę koronek, kilka czerwonych i czarnych kryształków, długi kolczyk z dużym czarnym oczkiem, wyciananki kwiatowe i nowe listki, które uwielbiam. Kartka ta powstała dzięki Ewie, która wysłała mi kwiaty własnorecznie robione specjalnie do tych papierów. 

Vintage Garden będzie idealna na romantyczne prace, ślubne, walentynkowe i na pewno na świąteczne, ciekawa jestem co Wy z nich zrobicie <3.


Użyłam:


xxx Karasiowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz