niedziela, 6 grudnia 2020

Simple Story 3 beige - kartka z żółtymi kwiatami - DT ScrapAndMe


Znowu jestem po dłuższej przerwie :D, ale teraz na pewno będę pokazywać się tutaj co raz częściej :). Tak się składa, że w końcu znowu mam gdzie tworzyć i może to trochę mnie jakby bardziej zmobilizuje ;). 

Dzisiaj przedstawiam Wam delikatną kartkę, warstwową, z papierów z najnowszej kolekcji "Simple Story 3 beige", z dosyć bogatą kompozycją kwiatową, pod którą przykleiłam ażurową koronkę. Robiąc kartki używam przeważnie to co mam akurat pod ręką, czasami tylko szukam czegoś bardzo kokretnego. A więc tym razem poszło w ruch moje pudełko z tekturkami, pierwsze z brzegu były to liście winogron i ramka z kwiatkami, z której wycięłąm tylko motywy kwiatowe. Do kompozycji z żółtymi kwiatami wycięłam kilka listków z arkusza i moje ulubione białe frezje, bo frezje po prostu kocham. Dodałam  duży brązowy guzik, trzy żółte kryształkowe kolczyki wkrętki, z boku kompozycji nakleiłam róże na tiulu z perełkami ( dlatego też na dole kartki pojawiły się dwie perełki - kolczyki wkrętki ). Kartka ta jest inspiracją dla ScrapAndMe.

Przyznam się Wam, że i ja z utęsknieniem czekałam na nową beżową kolekcję ( i ja....bo dostawałam mnóstwo zapytań, kiedy pojawią się beże ). Chociaż uwielbiam nasze wszystkie kolekcje, to jednak najczęściej sięgam  właśnie po beże, które moi zdaniem, pięknie się łączą z każdą kolekcją ScrapAndMe. Są też idealne do robienia kartek na prawie wszystkie okazje, chociażby Chrzty, Komunie, czy Śluby. Ale ja na przykład bardzo lubię z tych kolorów kartki świąteczne, takie delikatne, jaśniutkie, bo te beże pięknie wyglądają w połączeniu z czerwienia, zielenią i złotem ( niedługo pokażę Wam taką karteczkę ).






Użyłam :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz