poniedziałek, 19 marca 2018

Wielkanocna kartka na niebiesko - DT ScrapAndMe

Po dłuższej przerwie i ja w końcu coś zrobiłam dla ScrapAndMe :).Dzisiaj jest to kartka wielkanocna. Chociaż nie często zdarza mi się robić prace w niebieskim kolorze, tym razem pomysł na tą kartkę podsunęły mi  kwiatya ich kolor idealnie pasuje do papieru Romantic Garden 8Jako że w jednym kwiatku jest złoty środek , udało mi się w końcu użyć kolczyk - złoty liść, ( wcześniej nie miałam na niego pomysłu, bo i duży i tylko jeden ), ale również dodałam mikrokulki złote. U mnie dzisiaj nie ma liści wycinanych, jedynie te które są na tekturkachNakleiłam też kryształki w brudnym różu .




Użyłam :
   

3 komentarze:

  1. Really beautiful card and such gorgeous flowers and leaves, love the subtle colours.
    Thank you for joining our 'Bring on the Bling' challenge this week at Allsorts.

    Kath

    OdpowiedzUsuń
  2. Totally stunning Easter or spring card! Fabulous textures and painted colours.
    So pretty flowers and leaves.
    Thank you for sharing at Allsorts, good luck;-))m

    OdpowiedzUsuń
  3. papierki są niesamowite, jak i cała kartka

    OdpowiedzUsuń