wtorek, 16 lutego 2016

Komplet na Chrzest - DT Miszmasz Papierowy


Dzisiaj  chciałabym pokazać Wam jaki zrobiłam komplet, jako pamiątkę Chrztu Świętego, dla małej Ani, jaki zrobiłam w ramach inspiracji dla  Miszmasz Papierowy


Kartka jest  dosyć bogata i w warstwy i ozdoby, do bukietu z kwiatów dodałam bardzo delikatne,ale i bardzo efektownie wyglądające  Dębowe listki, Pod kwiaty podczepiłam również srebrny kolczyk.


Jako, że kartka jest jednak bogata, pudełko postanowiłam zrobić delikatniejsze, bez zbędnych ozdób, ponieważ w roli głównej występuje tu Ażurowa ramka, która jest wystarczająco piękną ozdobą.










8 komentarzy:

  1. Such a beautiful card and box here. Soo many gorgeous details. I absolutely love how you used the earring on it too, that´s a brilliant idea and very beautiful too.
    Thanks soooo very much for joining the challenge here at Card and Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely card you have created! Thank you for participating in the challenge at Cardandscrap!
    DT Anita Lise

    OdpowiedzUsuń
  3. så sweet, thanks for play with us at card and scrap. DT Graciela

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutely stunning -gorgeous shabby chic and love the beautiful flowers and little clothes line--Thank you for Joining us at 613 Avenue Create
    Carol DT x

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet! Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent :) Piękna, subtelna praca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny i delikatny komplecik :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent :)

    OdpowiedzUsuń