sobota, 24 stycznia 2015

Z okazji Chrztu - DT Skarbnica Pomysłów

Ostatnio dostałam kilka propozycji, do współudziału w tworzeniu Design Teamów. Dzisiaj chciałam pokazać Wam moją pierwszą inspirację dla Skarbnicy Pomysłów, gdzie mnie również zaproszono, z czego się bardzo cieszę i uważam to za naprawdę wielki zaszczyt. Dzisiaj jest to kartka z okazji Chrztu, do której wykorzystałam papiery Studia 75 Wyjątkowe chwile 02, 05, 07a także Tagi - chrzest, użyłam również ze Sklepu Pączki róży z materiału z listkami, różowe.





Scrapki.pl 

Scrap(k)uj z nami - THINK PINK


Creaine Challenge  # 44 Bingo - pink, flowers, pearls
613 Avenue Create

#107 - Anything Goes


































5 komentarzy:

  1. Lovely card!

    Thanks for joining the challenges at Creaine Challenges, and good luck

    Hugs karin xx

    OdpowiedzUsuń
  2. nice card. Thanks for joining the challenge at Creaine. Good luck!
    bye Ine

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Twoją kreatywność Aniu... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A very nice card.
    Thank you for joining us at Creaines Challenge.
    Greetings Geesje
    http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje inspiracje są boskie!!! Cieszę się Aniu, że przyjmujesz propozycje dołączenia do DT, bo jesteś wspaniała w tym co robisz, już czekam na kolejne cudowności!!!

    OdpowiedzUsuń