wtorek, 11 listopada 2014

Gość listopada - DT SZOK

Liftujemy teraz pracę Enczy, piekną zresztą, w PR SZOK w ramach Gościa listopada. Ja zrobiłam kartę, tak więc jeśli nie macie lal róbcie kartkę, taga, tak jak ja, z czymkolwiek, nawet bałwanem, czy misiem. Ja zawsze lifty traktuję bardzo luźno, robię to po swojemu i nie zawsze trzymam sie oryginału. Co prawda, powiem szczerze., że bardzo żałuję, że nie mam takiej lali jak Encza, ponieważ mam taki swój enczowy lalowy lift w głowie :))))

A oto i moja wersja, czyli wesoła karteczka świąteczna :



Użyłam papierów UHK Gallery, Altair Art, Matyldki od Janet a także dodatków Lemoncraft ( 3 kulki srebrne) i gardenię z Namaste :) .

Kartke tą posyłam na wyzwania :


Scrapy Land  #5    Anything Goes using any brand of die Scrapy Land sells  - Prima, Impression Obsession
Aud Sentiments Challenge  #119 Put Your Sentiment on a Tag
Projekt Wagi Ciężkiej Śnieżynkowe wyzwanie Mosi
AltairArt #9: Słodko i pastelowo















































Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


13 komentarzy:

  1. zachwycające warstwy, fantastycznie poradziłaś sobie z liftem bez lali

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu wszystko jest ok ;) a lift fantastyczny i miło widzieć w Twoich pracach kilka detali ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful project. Thanks for joining us at Aud Sentiments
    Julie t

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful card and great colors and image. Thanks for joining us at Aud Sentiments for our sentiment on a tag challenge.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak można cudnie ubrać święta w fiolety!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka z ciekawymi dodatkami :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. How beautiful! What wonderful colors and elements! Thanks for playing in the Scrapy Land Challenge using die cuts! I hope to see more of your pretty projects in the next challenge, too! hugs and blessings, de {Creative Smiles}

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, this is so gorgeous!! I love the layers and design!! What a fabulous project!! Thank you so much for playing along at Scrapy Land!!

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  9. So elegant and I love all the pictures. Thank so much for joining us at Scapy Land challenge.
    Fabulous ideas and great inspiration.
    Hugz from Wisconsin, Patricia
    Scrapy Land Store
    rubber stamping is my game blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka, śliczne warstwy i kolory :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapy Land i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna - w nietypowej kolorystyce wyszła super :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest fantastyczny! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń