wtorek, 7 października 2014

Gość października - DT PR SZOK

Problemy techniczne rozwiazane, po prostu monitor, który sie zużył w nieodpowiednim momencie, musiałam zastąpić nowym, ale teraz jedynie muszę sie przestawić, że mam wszystko w jaśniejszych kolorach  :).

Monitor monitorem,  a my w PR SZOK mamy dziś nowe wyzwanie z gościem pażdziernika, czyli z Piaseizą, zapraszam do zabawy. Ja zrobiłam taką oto karteczkę, którą nazawałam pieszczotliwie kaftanik :)))) .


Użyłam papierów i produktów z Lemoncraft i papieru czerpanego z Namaste :) .


 Karteczkę kaftanik posyłam na wyzwania :

AltairArt Tag - tusz, perełki w płynie

Crafts 4 Eternity R#196 ~ 3 of the same letter : button, blue, brown
613 Avenue Create #92 Anything Goes
 Cards und More #116 Knöpfe || Buttons




























Tag możemy też wykorzystać, żeby napisać kilka słów od siebie :)



A w kieszonkę możemy zawsze włożyć parę co nieco , jakiś prezencik mały ;)




Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

7 komentarzy:

  1. Beautiful project. Thank you for joining us at Crafts 4 Eternity.

    OdpowiedzUsuń
  2. This is a gorgeous vintage project...love the embellies you used!

    Thanks so much for playing along with us @ 613 Avenue Create & hope to see you back again for our next challenge!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa forma, piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna kartka - dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna kartka, bardzo mi się podoba jej delikatność :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń