piątek, 22 sierpnia 2014

Wk 34 Get organised for Christmas - DT Polkadoodles

Dopiero co mieliśmy w Polkadoodles letnie wyzwanie a już dziś organizujemy Święta Bożego Narodzenia i powiem Wam szczerze, że ja osobiście uwielbiam robić projekty świąteczne z płyt Polkadoodles, dodatki są kapitalne, piękne i  bardzo wesołe. Tym razem postanowiłam zrobić okrągłą kartkę. Wykorzystałam tu niebieski papier z Festive Hollybobs Cd, a także papiery, z których wycięłam gałązki świerku i gwiazdę, a także dodatki jak serwetkę, listki jemioły, gałązkę świerku, Gingerbread Girl i wszystko z Picknix Collection 2...Gingerbread Twist CD . Ułożyłam wszystkie elementy bardzo warstwowo na kosteczkach dystansowych, dodałam też mój ulubiony tiul, ale także wstążkę, głóg, kryształki oraz Ikropkowe tekturkowe prezenciki .           


Zapraszam Was więc na nowe wyzwanie Get organised for Christmas  , koniecznie weźcie w nim udział, bo chociaż do Świąt jeszcze trochę czasu zostało, można się już do nich powoli zacząć kartkowo przygotowywać. Ja w tamtym roku również zaczynałam latem robić już świąteczne karteczki :) . Zobaczcie także jakie piękne projekty zrobiły moje koleżanki z DT :) .






Karteczkę z  Gingerbread Girl posyłam na wyzwania :

I Kropka # 13 EVERYTHING GOES.. WITH A CHIPBOARD! - Winner
Craft Bar Wyzwanie nr 10 - Warstwy
Winter Wonderland  Anything Goes for Xmas
Marianne's Design Divas  Anything goes - LR0112, CR1226, LR0181, Diamond Gems JU0932
613 Avenue Create  #85 Anything Goes - Honorable Mention




























 A na koniec nieco wieści z mojej tablicy informacyjnej ;), ostatnio moja kartka z tagiem zostala wyróżniona w  Altair Art  a dziś ślubna inspiracja, dla Polkadoodles właśnie, wskoczyła do  TOP 3  w Crafts 4 eternity, bardzo dziękuję :) .


Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

33 komentarze:

  1. wow Anna completely stunning, so many elements i love it!!!
    hugs for you
    Cara xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful!!!
    Hugsss, Gaby

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW what a beauty and Especially love the yummy looking red berries you added.
    Cheers
    Dr Sonia
    Cards Crafts Kids Projects

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodko i bardzo klimatycznie. Oj tak, powoli trzeba zabierać się za świąteczne kartki :)
    Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. This is so gorgeous! You have inspired me to pull out my Christmas glitter and get to work! You are such a talented lady! Hugs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sweet and a very beautiful christmas card Anna
    Gr Karin

    OdpowiedzUsuń
  7. Stunning as always Anna
    Hugs Susan xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutely gorgeous! Thanks for dropping this off by our house here at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana, Owner

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a lovely Christmas card, glad to see you at Marianne Design Divas again, hope you will share more MD cards with us,
    Hugs Blankina

    OdpowiedzUsuń
  10. Anna your cards are stunning and this is no exception. I love the design and all the little elements you've added.
    Jenny x

    OdpowiedzUsuń
  11. so much dimension Anna I adore your shaped card x

    OdpowiedzUsuń
  12. Thank you for taking part in I KROPKA challenge!

    OdpowiedzUsuń
  13. Superleuk is je winterkaartje! Mooi model is het zo met de ronde creatables.
    Leuk dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę wspaniała, jestem pod wrażeniem :) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń