poniedziałek, 7 października 2013

Kartka urodzinowa dla Ninki

Moja malutka siostrzyczka już nie taka malutka i chociaż obchodzi już konkretne urodziny ;) , dla mnie jest nadal tą małą siostrzyczką , którą często zabierałam ze sobą na lekcje do szkoły . Mam takie jedno bardzo wczesnodziecinne wspomnienia z nią , kiedy z mamą przyszła do mnie na jakąś uroczystość szkolną , a ja chodziłam wtedy do zerówki , pamiętam , że posadziłam ją sobie z DUMĄ na kolanach . Ja miałam wtedy sześć lat , a ona 2 lata i 3 mies mniej :) .

Z siostrą widujemy się rzadko niestety , od lat mieszka setki kilometrów ode mnie . Ale są to wtedy naprawdę cudowne chwile :) . Ninka ma swoje ulubione kolory , w szczególności  turkus , dlatego też i na tej kartce nie zabrakło go , dodałam też zgniłą zieleń i fiolet . Znając ją kartka na pewno przypadnie jej do gustu :) , oby , bo nie ma zwrotów ;) .







Urodzinową karteczkę dla Ninki posyłam na wyzwania :
Ladybug Crafts  Use your die cuts

Just B Creative Crazy  Anythings goes

A także na Rapakivi FanBoard # 4 z kwiatami z ich sklepu 



































Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .




6 komentarzy:

  1. fantastyczna! tyle w niej kolorów i detali! szał!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anka! Przywołuję Cię do porządku! Przestań już szaleć z tymi kartkami! Bo słów mi zachwytu brakuje :) W ciągle pisać pięknie to nudne trochę :) zrobiłabyś coś brzydkiego dla odmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. GORGEOUS!!!!!!!!!! Love everything about it, the colors, the layers, everything! I am giving away Mixed Media kit over on my blog, if you are interested then please come on over. The more the merrier :) http://inthehillsofnorthcarolina.blogspot.com/2013/10/frosted-designs-blog-hop-discounts.html

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorowo jak na tęczy!!!! tego nam teraz brakuje w tę nasza ponurą jesień!!
    Zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno sie siostrze spodoba :) Piekny prezent :) I widać ile serducha w tą kartkę wsadziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kompozycja i kolorystka kartki ;)

    OdpowiedzUsuń