sobota, 21 września 2013

Na 18 urodziny


Mając w domu jedną Ponadosiemnastolatkę i drugą dokładnie Osiemnastolatkę, wiem jedno , że dziewczyny/nki w tym wieku nadal lubią rzeczy słodkie , toteż mnie słodkość ta kojarzy się tylko z połączeniem dwóch kolorów różu i mojego ulubionego fioletu , oczywiście plus inne kolory do tego , ale w mniejszych ilościach , jak choćby delikatna zieleń .  Tak więc i ta kartka oparta jest na bazie tych dwóch , a raczej trzech kolorów . 








A zrobiłam ją  zaraz po otrzymaniu diga  z  Digi -Scrap.pl




Kartka ta była robiona wg mapki Justt i miała być wysłana na jej wyzwanie , jednak nie udało mi się w terminie jej skończyć , w zasadzie to mi się raczej ten termin pomylił , zresztą nie pierwszy już raz :)))))




Posyłam ją na wyzwania :

The Sisterhood of Crafters

Divas by Design

Just B Creative Crazy

Crafty Ribbons Challenge

Crafty Litlle Fairies

Bronte & Bella's Challenge

Alphabet Challenge

Eclectic Ellapu polish singer Edyta Bartosiewicz / Birthday

4 Krafty Girlz Challenges

Jak również na Rapakivi FanBoard # 3 z kwiatkami z ich sklepu




























A to dzisiejsze zbiory mojego Karasia , znowu ponad 12 litrów :) .






Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .



14 komentarzy:

  1. Super kartka. Świetnie wygląda ta kartka z kalendarza. A grzyby... O grzybobraniu w Irlandii mogę sobie tylko marzyć więc zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wychodzi więc na to, że jak będziesz mnie kiedyś odwiedzała, to musisz koniecznie to zrobić w okresie grzybobrania

      Usuń
    2. wychodzi więc na to, że jak będziesz mnie kiedyś odwiedzała, to musisz koniecznie to zrobić w okresie grzybobrania

      Usuń
  2. Your card is beautiful and such pretty soft colors! Purple is also my favorite so to see it here in your card made even more special to me! WOW! That's a lot of mushrooms ...
    Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘DEVINE DIGIS’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpowiedzUsuń
  3. Termin może i Ci się pomylił, ale karteczkę zrobiłaś cudniastą. Jak zwykle zresztą ostatnio! A grzyby? o matko! też dzisiaj byłam, ale u nas marniutko ;s dosłownie kilka sztuk ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely card, such beautiful layering, thanks for joining us at Divas By Design this week. Jac x

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a pretty card. Lovely layout and design. Thanks for joining us at Divas by Design.
    Hugs, Janine xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful card, thanks for sharing with us at Alphabet Challenge.

    Pat xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest przepiękna, dziękujemy za udostępnienie jej na naszym FB :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous card, thanks for joining us at Alphabet Challenge Blog!
    Tammy x

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you for your entry in the crafty ribbons challenge
    P x

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutely love how you layered all the elements. LOVE it. Thanks so much for playing along with us in The Sisterhood of Crafters in our "Devine Digi's" challenge.

    OdpowiedzUsuń
  11. I saw your card on Crafty Little Fairies challenge. So much detail and dimension - beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fab creation thanks for joining us at 4 krafty girlz challenge blog. . Anita DT

    OdpowiedzUsuń