wtorek, 27 sierpnia 2013

Wyzwanie Kasiuli


W ostatniej chwili dosłownie , zauważyłam , że w Scrap & Me jest Wyzwanie Kasiuli . Postawiłam sobie za punkt honoru jednak zrobić coś na nie , ponieważ miałam okazję poznać osobiście Kasiulę na warsztatach bejtramowych w marcu. I to ona później , jako pierwsza , namawiała mnie na robienie kartek skrapowych i delikatnie , wręcz dyplomatycznie próbowała mi powiedzieć , żebym sobie haftowała i owszem , ale kartki jednak robiła bez haftu . Co też i czynię aktualnie , no z małym jedynie wyjątkiem , do świątecznych kartek ostatnio wykorzystuję haft :)))) .
Tak więc to jest moja kartka na to wyzwanie , bez użycia wykrojników , za to z tym co najbardziej lubię , czyli warstwami , szarpaniem , sznureczkiem i oczywiście kwiatkami . Robiłam ją jako kartkę stojącą pionowo , jednak całkiem fajnie wygląda w pozycji poziomej . Jak się okazuje , stworzyłam uniwersalną karteczkę ;) .












Karteluszkę tą posyłam na wyzwania :

Scrap & Me Wyzwanie Kasiuli

Card Mania Challenge

Card & Scrap 


Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .



5 komentarzy: